زندگی،گه و ته سیگار

نتیجه ی همه چیز: زندگی کلا چیز خیلی گهیه. گاهی فکر می کنم آدم مث ته سیگاریه که از بلالای یه ساختمون چهار طبقه می افته پایین. ما تمام تلاشمون رو می کنیم که با سر نیایم پایین...اما به هرحال از هر طرفی بیایم پایین یه ته سیگاریم و دیر یا زود لگدمون می کنن.زندگی اون چیزیه که باعث می شه تو این واقعیت رو از یاد ببری. در واقع زندگی همه ی این هیچ چیزه...
نظرات 3 + ارسال نظر
من که ندیدی هرگز یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:21 ب.ظ

می خواستم برایت چیزی بنو یسم.اما این پنجره امکان مناسبی برای گفتگو با تو که پنجره را بستی نیست .بدرود...

و نمی بینی... یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ب.ظ

نه ...بعد از این من را که پیدا بودم پنهانم کن لای خودت و او را و دیگران را که می آیند و می روند زندگی کن.آنجا که من خود تقصیر بودم .بگذار اینجا هم باشم.ترسی نیست. که آنچه ترسم بود زیستم ...

..و شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد