سال ۸۵، سال از دست دادن

۱- موقع تحویل سال من از معدود کسانی بودم که آرزو نمی کردم  سال ۸۶ برایم سالی بهتر باشد.چرا که سال ۸۵ آنقدر برایم بد بود که مطمئنم سال ۸۶ از این بدتر نخواهد بود.  

۲- سال ۸۵ برای من سال از دست دادن بود.از دست دادن یک زندگی ، از دست دادن سلامتی و از دست دادن پول و...خیلی چیزهای دیگر هم از دست دادم.خیلی چیزها.حالا خیالم راحت است که در سال ۸۶ چیز زیادی برای از دست دادن ندارم.

۳- فکر کنید چهار سال کتابم درگیر سانسور بود و بعد از کلی بالا و پایین منتشر شد و من آنقدر از دست داده بودم که حالش را نداشتم مجموعه شعرم را در وبلاگم معرفی کنم.

۴-بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید.بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت....

نظرات 3 + ارسال نظر
تاجیک یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.hajkazem84.mihanblog.com/

سال نو مبارک

اخراجیها یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.ekhrajiiha.blogfa.com/

آقا مجتبی به وبلاگ اخراجیها سربزن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ

دیدار شد میسر و...
با گریه پا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد