خسته ام از قضاوت شدن

خسته ام از قضاوت شدن.آدمهای دوروبرم چقدر با خشونت قضاوت می‌کنند.نقد چیز دیگری است. قضاوت چیز دیگر.خسته‌ام از قضاوت.تنهایی آدم را مخدوش می‌کند.قضاوت دارد دیوانه ام می‌کند. چرا اینقدر خشونت در قضاوت؟خسته‌ام از قضاوت...خیلی
نظرات 4 + ارسال نظر
احتشام دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ

آدم شریف از قضاوت شدن نمی ترسد. پس کمی خودتان را به دیده تردید نگاه کنید . هیچ کس کاملن شریف نیست همه چیز نسبی است . تا جوانید به فکر تغییر باشید. دیر شود پشیمان می شوی .

فریبافیاضی سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ق.ظ http://noset.blogfa.com

سلام قضاوت کردن یا نکردن؟ چگونه است که مسئاله این نیست؟ سلام اقای پور محسن. به روزم. سر بزنید.

خوانش چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.khanesh.ir

خوانش شماره ۵ منتشر شد ... برای اطلاع بیشتر به سایت خوانش رجوع کنید... بعضی از مطالب شماره‌های قبل را می‌توانید در این سایت مطالعه کنید.

مهشید چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

محسن جون سلام
من در اختیار شما هستم .فکر می‌کنم تو به من احتیاج داری. با من در تماس باش برای قراری شبانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد